poniedziałek, 2 maja 2011

Babeczki

Dziś znowu cały dzień padało, teraz przestało pomimo tego, że jeszcze są kałuże i wszystko jest mokre chyba pójdę na spacer. Przed chwilą zrobiłam pyszne ciasteczka, wszystko było opisane na pudełku więc bardzo szybko i łatwo się je przygotowuje.
Założyłam sobie jeszcze konto na tej stronie. Co bardzo wam polecam, bo nic nie płacicie a wygrywacie :) Za każde zdobyte 100 punktów otrzymujecie 50 zł bon na zakupy w waszym mieście. A musicie dodawać tylko zdjęcia zakupionych przez was ubrań lub przymierzanych - łatwa sprawa.
Idę  na spacer, wieczorem postaram się dodać jakiś outfit ;)
Klikajcie LUBIĘ TO na Facebook'u i zadawajcie pytania, oba okienka znajdują się o prawej stronie bloga.

K.

14 komentarzy:

  1. Cóż, taki już nas los, haha :)
    apetyczne babeczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki!Mniam!
    To tylko złudzenie,niestety kombinezonu żadnego nie posiadam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm.... pycha! obserwuję :)
    http://all-my-life-invicta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo smakowicie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. niezła ta strona, już kilka blogerek ją polecało ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog
    + dodaje do obserwowania

    Zapraszam do siebie do komentowania bloga i obserwowania :]

    http://paulinamichon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. na prawde smakuje guma ;) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. w sobote komunie ;D?
    noo ja dlugo myslaalm nad strojem ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie możesz tak mówić i zniechęcać się kiedy raz,drugi,trzeci nie znajdziesz czegoś zadowalającego w SH.Do tego typu sklepów trzeba niesamowitej cierpliwości-uwierz mi,mnie także jej brakuje!Ale nauczyłam się z czasem,że nie chodzi o to żeby iść i nakupić czegoś żeby mieć furę ciuchów ale po to żeby po jakimś czasie wyjść chociaż z jednym dobrym i fajnym ciuchem.Przyzwyczaiłam się do tego i czasem po prostu idę i nic nie kupuję podczas gdy ludziom koszyka nie starcza na większą ilość ciuchów :D Nie zniechęcaj się i nie poddawaj a nóż widelec może za którymś razem znajdziesz coś naprawdę fajnego i wtedy zobaczysz,że warto było :D O ile masz na tyle chęci i cierpliwości!Się rozgadałam!


    Pozdrawiam
    Mademoiselle Poisson

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję Ci za taki miły komentarz :D
    Podniósł mnie na duchu.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. już tyle się naoglądałam tych babeczek ,że chyba sama w końcu je zrobię ;d

    zapraszam do mnie :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Za dużo się naoglądałam tych Twoich babeczek i rano sama podobne upiekłam :)
    A.

    OdpowiedzUsuń