wtorek, 29 marca 2011

I zaczeła się harówka.

Dzisiaj miałam szkolenie, więc żadnych lekcji nie było z czego jestem bardzo zadowolona. Praktycznie cały dzień na sali jedno wielkie trenowanie. Zaczyna się robić coraz cieplej, co znaczy, że nadchodzi okres największych festynów, pokazów, konkursów z racji czego cały dzień spędzam na sali;co mi się zresztą podoba, choć czasem mam dość. Po paru godzinach ciągłego trenowania, w kompletnym zmęczeniu marzy się tylko o kąpieli i łóżku. Które ? :
1.
 2.
3.

+ parę inspiracji:

1.
 2.
 3.
 4.
 5.

22 komentarze:

  1. hehe ;d dziekuje ;d to sie nazywa kreatywnosc xd niedlugo beda słit focie w skanerach : D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze są śliczne :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecie buty najlepsze, sama takie planuje kupić :) a jeśli chodzi o inspiracje to..zdecydowanie nr 1,3,4,5 :) pozdrawiam, będę zaglądac częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze są ładne. <3
    inspiracje cudowne ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no coś Ty xd żartuję sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze i trzecie są fajne!!!
    Ja mam te pierwsze, wczoraj do mnie przyszly! Jak chesz zdjecia, to sa na moim blogu:)

    a na Allegro szukam i nie ma:((

    OdpowiedzUsuń
  7. A co trenujesz, jesli moge wiedziec?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. numer 3 skradły moje serce :)

    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze buty śliczne!
    Inspiracje super, bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha chyba byś się wystraszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie 3! a inspiracje cudowne <3 ostatnio zrobiłam sobie takie spodenki jak na ostatnim obrazku, aczkolwiek z trochę jaśniejszego jeansu. Cuda i się prze wygodnie w nich chodzi.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeżeli masz ochotę i czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprzedawca, u którego kupiłam te buty, nazywa się jacenty007z :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne stylizacje, tylko pogody brak..
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzecie zdjęcie jest bardzo optymistyczne :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, doszedł Twój email :)

    Co do koturn to ja jestem za 1

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki dzięki dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 <3
    nie chciałam jej, ale pod presją mojej mamy kupiłam ją. Chociaz mi sie nie podoba :<

    OdpowiedzUsuń