piątek, 25 marca 2011

I like

1.Moda, zakupy - Myślę, że prawie u każdej dziewczyny biorącej udział w tej zabawie to ten podpunkt będzie na pierwszym miejscu. Kocham chodzić po sklepach jak i po SH, nawet tylko po to, żeby kupić jakiś drobiazg za parę złoty. Chodzenie po waszych blogach, czytanie i oglądanie outfitów bądź inspiracji zajmuje mi większość wolnego czasu-uwielbiam to. Tak jak lubię czytać wasze blogi, tak samo lubię dzielić się z wami moimi inspiracjami i tą całą resztą.

2.Taniec - tańczę odkąd pamiętam, już od najmłodszych lat jak tylko leciała muzyka, moje małe nóżki poruszały się w jej rytm. W zespole zaczęłam tańczyć, gdy skończyłam 7 lat, obecnie jestem w 3 zespołach. Tańczę wszystko po trochu od jazzu po hip-hop, jednak dancehall to coś co odpowiada mi najbardziej <3 Uczestniczyłam w różnych warsztatach, chodziłam do szkoły tańca Pani Iwony Pavlovic - obecnie nie chodzę już do żadnej szkoły. Na sali mogłabym przesiedzieć cały dzień i ciągle mi mało. 
3.Nic nie robić - Jestem strasznym leniem, najgorszy problem mam ze wstaniem rano do szkoły, najchętniej przespałabym, przeleżała połowę dnia.

4.Woda, pływanie - W wakacje mogę cały dzień przesiedzieć w wodzie, nie przeszkadzają mi w tedy 'babcine ręce', brak makijażu, bądź rozczochrane włosy. Kocham być w wodzie, a pod wodą jeszcze bardziej - uwielbiam nurkować <3 Tata jest morsem, chciałabym spróbować, ale w tą zimę nie miałam odwagi.Na pierwszym zdjęciu Chorwackie morze z wakacyjnego wyjazdu.

5.Siatkówka -  Piłka siatkowa, plażowa to jest jedno z wielu zajęć, na których mogłabym poświęcić cały dzień, zwłaszcza latem. Gram w lidze siatkarskiej, chodzę na zajęcia dodatkowe, ale ciągle mi mało. Na drugim zdjęciu, gdzieś tam jestem.

6.Fotografia - Od niedawna, a dokładnie od gwiazdki mam lustrzankę, ale moje zdjęcia to i tak czysta amatorszczyzna - bo nie wystarczy mieć lustrzanki, żeby robić dobre zdjęcia. Cały czas się uczę i mam nadzieję, że kiedyś moje zdjęcia będą dobre, żeby nie powiedzieć bardzo dobre.

7.Słodycze - Kocham wszystko co słodkie, a im słodsze tym lepsze. Jestem uzależniona od cukru, w ciągu dnia muszę zjeść coś słodkiego - nawet kostkę cukru. Zwłaszcza, kiedy mam jakieś zawody, konkursy taneczne, prowadzę aerobik, bądź jestem na sali - jeśli nie zjem czegoś słodkiego jest mi słabo i wszyscy się ze mnie zawsze śmieją ;D

 8.Książki - Uwielbiam czytać, robię to od kiedy skończyłam 3 czy 4 lata. Już wtedy byłam zapisana do biblioteki i wypożyczałam sobie książeczki. Nie mam określonego gatunku, wszystko zależy od tego jak jest napisana dana książka. 

9.Wakacje - Słońce, plaża, krótkie spodenki, strój kąpielowy, opalanie, a przede wszystkim wolne od szkoły to chyba to na co każdy czeka od 1 września.

10.Muzyka - To czego słucham zależy od mojego nastroju. Jestem otwarta na wszystko od wszelakich smętów po disco polo, chodź tego ostatniego nie za często zdarza mi się słuchać - dyskoteki przeważnie.


Zapraszam was wszystkie do wzięcia udziału w tej zabawie jaką jest utworzenie notki z 'I like', którą wymyśliła Aduszkiewicz.

12 komentarzy:

  1. tez uwielbiam wode <3 dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to napisałaś ;)
    może się przyłączę do zabawy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do siebie. :)
    Proszę o pomoc w poszukiwaniu sweterka (wyjaśnienia i zdjęcie w notce) ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja też mniej więcej lubię to samo ; ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Taniec, blogi/zakupy/moda, leniuchowanie - problem ze wstaniem do szkoły, fotografia, siatkówka... kurde dużo nas łączy :D

    u mnie nowość. zapraszam jeżeli masz czas i ochotę. pozdrawiam.
    Dżesa.

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 - zawsze i wszędzie: "nie chce mi się" xD

    OdpowiedzUsuń
  7. jak chcesz mogę cię do niej wkręcić bo jednej z dziewczyn której to proponowałam się 'nie chce' :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to w takim razie wkręcam cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy tydzień kwietnia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na kolejny konkurs juz niedlugo:)

    OdpowiedzUsuń