wtorek, 22 marca 2011

Jak szybko zarobić pieniądze.

Drugi dzień wiosny, a  ja dalej nie zrobiłam żadnych porządków - wiedziałam, że tak będzie. Trzeba cudu, żeby udało mi się przezwyciężyć swoje lenistwo. Z niecierpliwością czekam na paczkę z AVONU, nie wiem czy wspominałam, że jestem konsultantką. Naprawdę polecam wam ten sposób zarabiania pieniędzy. Nawet jeśli nie masz ukończonego wymaganego wieku tak jak ja, zapisz się na osobę pełnoletnią, np. mamę. Co miesiąc (jeśli będziesz składała zamówienia co miesiąc) wpadnie jakiś grosz. Najfajniejsze jest to, że nie trzeba składać zamówień regularnie. A jedyny wkład jaki musisz w to włożyć to chodzenie po znajomych i zbieranie zamówień, późniejsze rozdawanie, ok 2,50 zł jeśli rachunek płacisz pocztą i jakieś 6 zł jeśli chcesz więcej niż 1 katalog. Ja co miesiąc zbieram jakieś 100 zł a nawet więcej jak lepiej pójdzie, tylko trzeba chcieć. Na koniec Alice Point:
1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 Więcej innym razem. Jak wam się podoba ?
+ biorę udział w tym konkursie:
Może mi się uda, choć szczerze wątpię - nie mam szczęścia do takich rzeczy, ale zachęcam was do wzięcia udziału w każdym rozdaniu. Nic nas to nie kosztuje, a możemy mieć szczęście i wygrać.



7 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia ; ) a marynarka z pierwszego zdjęcia jest cudowna <3

    pozdrawiam i zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka z pierwszego zdjęcia jest cudowna!
    i z ostatniego też :)
    ta dziewczyna ma cudowny styl!
    a co do Avnou, moja mama też jest konsultantką - i naprawdę warto, aczkolwiek u mnie jest teraz wysyp konsultantek wśród znajomych i nie warto, bo nie ma co zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł z tym zarabianiem :) a moje zamówienia też się liczą ?

    OdpowiedzUsuń
  4. czy moje zamowienia sie licza ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje :)
    zarąbiste są te buty czarne :D na 3 i 4 zdjeciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętaj żeby wysyłać dane na mojego emaila :D

    Pooozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. 46 yr old Project Manager Florence Aldred, hailing from Revelstoke enjoys watching movies like The End of the Tour and Web surfing. Took a trip to Longobards in Italy. Places of the Power (- A.D.) and drives a Ferrari 250 GT SWB "Competition" Berlinetta Speciale. mozesz sprobowac tez z

    OdpowiedzUsuń