sobota, 19 marca 2011

Tak to się zaczeło.

Do tej pory tylko obserwowałam blogi związane z modą, urodą itp. Jednak dziś coś mnie podkusiło, żeby założyć własnego bloga przede wszystkim dla siebie, ale również po to, aby dzielić się sowimi inspiracjami, outfitami, opiniami na temat kosmetyków itd z innymi blogowiczkami. Sama jestem ciekawa co z tego wyjdzie, bo mam 'słomiany' zapał do wszystkiego - mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. A na koniec parę inspiracji:

+ Biorę udział w tym konkursie o cudowne koturny.

8 komentarzy:

  1. dziekuje :) Ładne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, skoro już napisałaś co byś chciała zobaczyć na moim blogu to zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :) Pod notką konkurs napisz tylko swojego emaila, nick pod którym mnie obserwujesz i tytuł notki pod którą napisałaś propozycje :)

    Powodzenia w prowadzeniu bloga, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog.!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajne inspiracje :)
    zgadzam się, kombinezon jest mega i muszę go mieć!
    u mnie nowość. mam nadzieję, że wypowiesz się, bo bardzo zależy mi na opinii. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te buty z pierwszego zdjecia, ale czarne <33 powodzenia w pisaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie tutaj , nawet bardzo . OBY TAK DALEJ !
    zapraszam również do mnie . wejdź , może akurat Ci się spodoba ?
    trzymaj się ciepło : )

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia w prowadzeniu ; )

    zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń