środa, 18 maja 2011

KONKURS

Tak bardzo na szybko, zapraszam was na konkurs do wygrania wybrane przez was buty organizowanym przez POISON oraz STYLOWE BUTKI.

Zasady Konkursu:

1. W zgłoszeniu należy napisać swoje imię, adres email, rozmiar buta oraz LINK TO WYBRANEGO PRZEZ SIEBIE OBUWIA ZE STRONY STYLOWEBUTKI.PL, Wskazane jest zaprezentowanie wybranego przez siebie modelu na swoim blogu lub facebooku  
2.Pamiętaj, że cena obuwia nie może przekroczyć 160 zł :)
3.Należy Śledzić Poison poprzez SIEĆ ZNAJOMYCH GOOGLE lub na FACEBOOKU. (najlepiej tu i tu)
4. Następnie musicie polubić STYLOWEBUTKI NA FACEBOOKU oraz zarejestrować się na stronie stylowebutki.pl
5. Koniecznie wspomnij o naszym konkursie na swoim blogu lub facebooku :)!
6. Konkurs trwa od 15 maja do 5 czerwca do godziny 00:00.
7. Spośród nadesłanych zgłoszeń generator liczb wylosuje 1 osobę, która otrzyma wybrany przez siebie model obuwia
/Zasady konkursu oraz zdjęcie odpowiednio skopiowane z bloga Poison/

A ja wybrałam klasyczne, w kolorze nude.Powodzenia, uważam że na prawdę warto ! A teraz idę się uczyć na drugi dzień testów próbnych, bo human dziś nie poszedł mi zbyt dobrze.
K.

14 komentarzy:

  1. też biorę udział w tym konkursie, życzę powodzenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :)!
    Trochę wariacki trend ale trzeba mieć dystans do życia:D!

    OdpowiedzUsuń
  3. to co piszą nie zawsze jest prawda ;) ja mam lepsze włosy bez odżywki więc nie bd jej używać, a wgł odyżyki nie powinno sie dawac na skóre tylko na włosy, gdyż bd sie szybciej tłuscic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne szpilki!
    powodzenia w konkursie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne szpile , powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do konkursu na moim blogu :) do wygrania para butów którą sama możesz wybrać! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia ! i zapraszam o mnie na rozdanie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są świetne =)
    Powodzenia, trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia :** buciki są sliczne i bardzo wygodne sama je posiadam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem że to spam, ale zapraszam na losowanie: http://juliabloger.blogspot.com/2013/01/losowanie-z-okazji-100-obserwatorow.html To dla mnie ważne! ;)

    OdpowiedzUsuń