poniedziałek, 28 marca 2011

100 things about me.

Zasady:
1. Napisz kto wkręcił cię do zabawy.
2. Wypisz 100 rzeczy dotyczących ciebie.
3. Wkręć do zabawy 6 blogów.

Mnie zaprosiła autorka bloga ilovvevogue.wordpress.com
 
1. Nie mam pojęcia jak to zacząć.
2. Uwielbiam seriale, takie jak W11, CSI, dr.House, Detektyw Monk i wszystkie podobne.
3. Uważam, że fizyka do czarna magia.
5. Kocham spotykać się ze znajomymi i przyjaciółmi.
6. Uwielbiam 'łikendy'.
7. Lubię zadbanych chłopaków.
8. Na 18 chciałabym polecieć do Miami i zrobić sobie tatuaż.
9. Uwielbiam siatkówkę.
10. Mam młodszego brata, który często mnie denerwuje.
11. Podoba mi się motyw panterki.
12. Gdybym mogła całą kasę wydałabym na buty.
13. Uwielbiam kulturalnie wypić ze znajomymi.
14. Wielka garderoba to coś o czym marzę.
15. Kocham lody z polewą czekoladową i posypką Kit-Kat z McDonalda.
16. Zasypiam tylko przy muzyce, wyłączonym świetle i zapalonym telewizorze.
17. Prowadzę zajęcia aerobiku.
18. Koturny to coś za czym teraz szaleję.
19. Jestem uzależniona od internetu.
20. Nienawidzę sprzątać.
  21. Prawie na każde wyjście biorę ze sobą aparat - lubię mieć wszystko uwiecznione na zdjęciu.
22. To mój numer w dzienniku.
23. Rzęsy maluje paroma tuszami.
24. Mam całą listę rzeczy, które chce sobie kupić do wakacji.
25. Uważam, że Czesław Mozil jest 'słodki'.
26. Lubie oglądać You Can Dance.
27.Uważam, że do odważnych świat należy.
28. Mogę godzinami leżeć i nic nie robić.
29. Strasznie lubię małe dzieci.
30. Potrafię przesiedzieć cały dzień w piżamie.
31. W wolnym czasie lubię czytać książki.
32. Mam obsesje na punkcie swoich nóg. Chciałabym żeby były chudsze.
33. Jestem praworęczna.
34. Uwielbiam pisać sms-y.
35. Marze o wycieczce do Paryża.
36. W ludziach cenię szczerość.
37. Mam urodziny w wakacje.
38. Niedługo chce sobie kupić nowe koturny.
39. Lubię nosić duże pierścionki.
40. Kocham wszystkie kwaśne owoce.
41. Moimi ulubionymi przedmiotami są biologia i chemia.
42. Kiedyś byłam uzależniona od konta fikcyjnego na nk.
43. Mam 5 adresów e-mail - korzystam ze wszystkich.
44. Lubie oglądać bajki na Disney Chanel.
45. Uwielbiam gdy jest ciepło ( przynajmniej 25 stopni C).
46. Kocham dobre horrory.
47. Uważam że Piła jest przereklamowana.
48. Boje się latać samolotami.
49. Kocham tymbarki.
50. Obiecałam sobie że te wakacje wykorzystam w pełni.
51. Osiągam wszystko co sobie zaplanuję.
52. Niedługo idę do kina na Salę samobójców.
53. Gdy byłam mała uwielbiałam bawić się 'w dom'.
54. Uwielbiam czytać gazety o modzie.
55. Moja mama często się na mnie wkurza i daje mi szlabany, ale i tak po paru godzinach o nich zapomina.
56. Marzy mi się BlackBerry.
57. Mam pełno marzeń i mam nadzieje, ze większość z nich się spełni.
58. Potrafię zgubić wszystkie rzeczy. Nie ważne czy są małe czy duże.
59. Nie znam się dobrze na wskazówkowym zegarku, zanim powiem, która godzina muszę się zastanowić.
60. Mam 170 cm wzrostu.
61. Jestem wredna i nic tego nie zmieni.
62. Bardzo lubię oglądać programy rozrywkowe.
63. Lubie swoje życie takim jakim jest.
64. Chciałabym kolczyk w języku.
65. Nie przepadam za paroma osobami w klasie.
66. Malując paznokcie staram się być dokładna i zawsze wychodzę poza płytkę.
67. Nie mam naszej-klasy.
68. Na gadu prawie przez cały czas jestem na niewidocznym.
69. Uwielbiam głośno słuchać muzyki.
70. Pomimo tego, że mam w miarę proste włosy i tak je katuje prostownicą.
71. Uwielbiam chodzić na ogniska.
72. Mam strasznie łamliwe i rozdwajające paznokcie.
73. Jestem zodiakalnym rakiem.
74. Podoba mi się "Przepis na życie"
75. Siedząc na internecie zawsze mam pootwierane dużo stron.
76. Nie lubię ludzi, którzy ubliżają innymi na internecie anonimowo.
77. Miałam kolczyka w pępku.
78. Nadużywam minek na gg.
79. Posiłki zawsze jem przed telewizorem.
80. Mam konto prawie na każdej stronie internetowej.
81. Uwielbiam czerwony lakier na paznokciach.
82. Wszystko szybko mi się nudzi, mam nadzieje, że z tym blogiem będzie inaczej.
83. Nie jestem uzależniona od facebook'a.
84.  Uwielbiam rywalizację.
85. W cieplejsze dni kocham jeździć na rolkach.
86. Piję tylko wodę gazowaną lub cole.
87. Ubóstwiam mleko skondensowane w puszce.
88. Połowę moich znajomych znam tylko z ksywki.
89. Lubię grać w The Sims 2.
90. Dużo czasu zajmuje mi chodzenie po waszych blogach, ale love it.
91. Nie mogę się przestawić na ten czas.
92. Chciałabym, aby ten rok szkolny się już skończył.
93. Mam w domu kota, psa i królika.
94. Mam milion planów na minute.
95. Bez pomalowanych rzęs czuje się strasznie dziwnie.
96. Jutro mam szkolenie i nie będę miała lekcji.
97. Uwielbiam swojego kota.
98. Przyszłość wiąże z medycyną ? aktorstwem ? fryzjerstwem.
99. Uwielbiam przeróżne festyny.
100. Ciesze się, że już skończyłam.
Do zabawy wkręcam :

5 komentarzy:

  1. dziękuję ślicznie za wkręcenie mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Też podoba mi się " Przepis na życie"!
    Ten serial jest genialny :D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widze w wielu rzeczach się zgadzamy, ale szzególnie przypadło mi do gustu to : 53. Gdy byłam mała uwielbiałam bawić się 'w dom'. , whoaha : DDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam dietę 200-600 kcal (taka w sumie głodówka) + przynajmniej 1litr czerwonej herbaty dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hoho jak bym tylko miała czas, to bym to wszystko przeczytała - zdążyłam z pierwszych 10... Miami <3 tatuaż <3 panterka <3 ahh! Musze jutro nadrobić dalsze punkty ;P
    U mnie nowość. Zapraszam serdecznie i pozdrawiam! :) Dżesa.

    OdpowiedzUsuń