niedziela, 27 marca 2011

Mały problem

Ostatnio mam mały problem z uszami, a mianowicie prawa dziurka w uchu zaczęła mi się strasznie paskudzić. Gdzie kolczyki mam od 14 lat i nigdy nic się nie działo. Znacie może jakieś sposoby, maści, żeby jakoś złagodzić ranę i zaprzestań dalszemu paskudzeniu ? Będę bardzo wdzięczna, jak na razie przemywam ucho kilka razy dziennie spirytusem salicylowym. A teraz 4 drobiazgi, które ostatnio sobie kupiłam:
1.
Dwa charmsy. Avon, cena jednego 5 zł.

2.
 Szminka w kolorze nude. Avon, cena 8,90 zł. A tak prezentuje się na ustach:

3.
Tusz wydłużający rzęsy, rzeczywiście wydłuża, ale ja lubię mieć mocno 
podkreślone oczy dlatego używam paru naraz, wydłużającego
i pogrubiającego przede wszystkim.
Avon, cena 21,90 zł

4.

Wygrałam konkurs u Alice, mój pierwszy w życiu wygrany konkurs - bardzo się cieszę. Nie mogę się doczekać przesyłki ;)
+ Biorę udział w konkursie u :
●  Pauliny
●  Elwirki

5 komentarzy:

  1. Gratuluje :)
    Na razie mam na glowie troszke zamowien wiec przypomnij mi sie pozniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci kolejnej wygranej!
    Super są te charmsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Charmsy są piękne :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny blog:)
    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń