niedziela, 20 marca 2011

Outfit

Wiosna coraz bliżej, a ja dalej mam w szafce grube swetry i całą masę niepotrzebnych ubrań. Mam nadzieję, że jutro uda mi się zrobić wiosenne porządki, nie tylko w szafie, ale w całym pokoju. Przydałoby się również zmienić tryb żywieniowy i powoli zrzucać zimowe opony na letnie, a przede wszystkim dodać więcej ruchu do swojego codziennego dnia; choć ja i tak mam go sporo: prowadzenie aerobiku i tańce, ale trzeba wpleść w to jakiś rower może rolki ? bieganie ? A teraz outfit z dziś spodnie, golf i cardigan są z piątkowych krótkich zakupów:
golf- New Yorker
cardigan- New Yorker
spodnie- New Yorker
buty- sklep obuwniczy w moim mieście
torebka- Atmosphere
bransoletki- AVON
łańcuszek- prezent
duży srebrny pierścionek- zwędzone cioci
pierścionek z bursztynem- podarunek od prababci

+ Parę inspiracji:
                  1.
                  2.
                 3.
                  4.
                  5.
Co wam się podoba najbardziej ?

6 komentarzy:

  1. aby zwiększyć swoje szanse w konkursie, kliknij w którąkolwiek reklamę na moim blogu po prawej stronie i wypełnij formularz :) zajmie ci to 2 minuty a możesz na tym dużo zyskać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. było z czekoladą ;>
    widocznie nie przeczytałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. inspiracje są cudowne! najbardziej podoba mi się nr 2 i 3. <3

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ; *
    +dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi się 3 i 4 ; >
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń