środa, 6 kwietnia 2011

Inspiracje

Ostatnio trochę zaniedbałam bloga, ale to wszystko z powodu nauki. Zbliżają się wakacje i trzeba zacząć poprawiać oceny -,- Niedługo pokaże wam swój nowy nabytek z H&M za 20 zł, obecnie jest u krawcowej. A dziś mam dla was większą dawkę inspiracji.
1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.
 11.
 12.

Co do butów z poprzedniej notki dziękuje za pomoc w wyborze 3 najbardziej mi się podobały i chyba uzyskały największą liczbę głosów, ale ze względu na coraz gorszy stan moich kolan postanowiłam kupić 1. Niby 3 cm różnicy to nie dużo, ale wydaje mi się, że w moim wypadku to będzie bardzo dużo .

9 komentarzy:

  1. co do książki... muszę Cię odesłać na mojego drugiego bloga. Oto link: http://nice-evening.blogspot.com/

    życzę miłego czytania i mam nadzieję, że się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie dobrze, że wybrałaś pierwsze, bo te trzecie dla mnie są straszne!



    ___
    carmesi91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje ,że te ćwieki szybko nie poodpadają ;p

    A co do koturn to świetnie ,że wybrałaś te 1 :) Te 3 bardziej by się brudziły itp

    OdpowiedzUsuń
  4. 5. jest najlepsza :)
    Szkoda, że nie jestem mistrzem chodzenia na obcasach :/
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje bardzo :*
    trampki z 2 zdjecia mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń