środa, 13 kwietnia 2011

DIY

Znalazłam parę ciekawych pomysłów na urozmaicenie naszych rzeczy. Zobaczcie zdjęcia:
1.
( do wykonania potrzebne są spodnie i ćwieki )
2.
( potrzebny jest biustonosz oraz ćwieki )
3.
( dżinsowa koszula, ćwieki )
4.
( marynarka bądź kurtka, ćwieki, dżety )
5.
( spodenki, ćwieki )
6.
 ( spodenki, ćwieki )
7.
( spodenki, dżety )
8.
( spodenki, dżety )
9.
( koszulka, kawałek materiału, nożyczki, klej do ubrań )
10.
( spodenki, kawałek materiału, nożyczki, klej do ubrań )
11.
( spodenki, kawałek materiału, nożyczki, klej do ubrań )
12.
( bluzka, nożyczki, kawałek materiału, klej do ubrań ?)

Do wykonania tych wszystkich rzeczy potrzeba również dużej cierpliwości. Mam nadzieję, że się wam spodobało i w jakiś sposób zainspirowało. Jeśli ktoś podejmie się zrobienia czegoś z powyższej listy chcę zobaczyć efekt końcowy. Ja przy jakiejś wolnej chwili sama spróbuję coś zrobić. 
+ Wczoraj przyszły do mnie kolczyki z wygranej u Alice:

16 komentarzy:

  1. wszystkie mi sie podobaja <3 i cwieki, i materiały z kwiatkami i krzyze <3 sama bym chciała kiedys cos takiego stworzyc ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ;*
    Śliczne te kolczyki :)
    osania koszulka mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie przeróbki! Świetnie urozmaicają ciuchy, są wtedy o wiele lepsze! :)

    Ja poprzyczepiałam ćwieki na kołmierzu w mojej jeansowej ramonesce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie marzy marynarka z cwiekami albo taka kurtka skorzana:)
    ciekawa notka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. może spróbuję coś zrobić? ale to w weekend ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha ja to mialam pomysly :D mina panienki która weszla w gowno bezcenna :D haha ;p :*

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję ;*
    ja duże pierścionki też uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie handmade ;)
    zrobię sobie podobne spodenki ;)


    zapraszam do mnie :)
    www.arynsa-arynsa.blogspot.com ;)
    jeśli spodoba ci się mój blog ,możesz dodać go do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ` . świetne . ;)
    zapraszam do mnie . ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie szorty z tej notki są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne pomysły na przeróbki :D
    Bardzo podobają mi się szorty nr.5
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne:) sama szyję szorty, zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń