sobota, 23 kwietnia 2011

Święta + Outfity

Zaniedbałam strasznie bloga - przepraszam, ale jakoś ostatnio nie miałam czasu. Teraz jest wolne i postaram się trochę to wszystko nadrobić. Dzisiaj rano przywitało mnie słonko, a po południu niespodziewanie spadł deszcz, ale po około 2 godzinach się rozpogodziło. Pewnie jak u wszystkich ostatnie dni to były przygotowania do świąt : sprzątanie, gotowanie i cała ta reszta czego osobiście nie lubię - nie wiem za co się zabrać. Na szczęście już wszystko powoli się uspokaja i wraca do normy. Dobra przejdę do sedna chciałam wam złożyć najserdeczniejsze życzenia. Wesołych, spokojnych świąt wielkanocnych i mokrego śmigusa-dyngusa. Oczywiście coś dla oka:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Dodam 2 outfity z dziś, a jutro postaram się dodać następny. Są to proste i najszybsze zestawienia + przepraszam za zakrycie kwadratem twarzy bądź jakiejś jej części na niektórych zdjęciach, ale uwierzcie nie chciałybyście tego widzieć ;]
1. Outfit z rana (jak jeszcze słońce świeciło)
sukienka- Tally Weijl
sweterek- dostałam
buty- zwykły obuwniczy
torba- H&M
okulary- bazarek
pierścionek- od cioci
bransoletka- diva
2. Outfit z wieczornego spacerku
bluzka- Big Star
bluza- prezent
spodnie- Big Star
pasek- New Yorker
zegarek- prezent z komunii
torba- H&M
buty- zwykły sklep obuwniczy
K.

14 komentarzy:

  1. masz śliczną torbę !
    + zapraszam do mnie :)
    wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna torba ale to już kiedyś pisałam :))
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zestawy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.;]

    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe, ja wole kase, ;D bo tu duzo ubran mi nie pasuje heh;< jedynie perfumy i pidzamy mnie ciesza;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak jeszcze mam kilkadziesiat zamowien :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no jakis drobiazg spoko, ale i tak wole sama sobie kupic;)

    OdpowiedzUsuń
  7. noo dokladnie, nie ma to jak samemu isc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest śliczna :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie nie wiem ale chyba łezki, nie wiem zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://tipsy.sosnowiec.pl/podstrony/zdjecie.php?id=1708 ;)| takie

    OdpowiedzUsuń
  11. dylemat mam ;) ja robie dopiero 2 raz, w wakacje mialam kwadrary i kurde cos mialam za lopatowe, takie ;)

    OdpowiedzUsuń